zondag 30 december 2012



                     Lekkere vrije dagen

We hebben lekker vrij. De kerst is allemaal goed gegaan. Het is weer voorbij... nu nog even oud en nieuw en dan weer een nieuw jaar met nieuwe kansen.
Gister zijn de kerstkadootjes binnengekomen die ik van m'n jongens zou krijgen.
En kijk eens
        
Helemaal super, vind dit altijd zo leuk.






Brise Moments Kaars Pomegranate & Cranberries - 1 st





       Dit vind ik altijd lekker, ze noemen me
       altijd Mien Waxine, dit omdat ik nogal van de
       kaarsen ben, zeg maar. hihi







Lief hé!!! Het zijn echt kanjers, m'n jongens. Toen mijn man net overleden was, zeiden de mensen weleens dat Arwin en Lennart goud waren maar ik vond het toen best weleens zwaar.  Je zit dan zelf zo vol van verdriet, gemis en alles wat daarbij hoort dat het me soms erg zwaar viel. En nog wel hoor maar toch merk ik dat het allemaal wat verandert. Het gemis en verdriet is er nog en dat word ook echt niet anders maar je leert er anders mee omgaan lijkt het.

Gister hebben we oliebollen en appelflappen gebakken. Samen met Arwin alles klaargemaakt en de schuur omgebouwd tot "bakkerij". Hij heeft eigenlijk alles gebakken, ik was erbij voor evt missers. Maar dit was niet echt nodig want het ging hartstikke goed en ze zijn super lekker. Als er spullen klaar waren dan bracht ik het binnen en dan waste Lennart alles af en ruimde alles op. Hij had de regie voor binnen dat was fijn want toen we dus helemaal klaar waren met bakken. kon ik lekker onder de douche en genieten van m'n dvd van Linus. 's Avonds zijn we bij de Mc. Donalds gaan eten en was de dag helemaal compleet.

Ik hoop dat er nog veel van deze "gouden dagen" volgen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten