woensdag 19 december 2012

               Verjaardagskadobon verzilverd


Gisteravond heb ik een prachtig kerststuk gemaakt. Had een bon gekregen van mijn broer en schoonzusje om te gaan bloemschikken. We hebben erg genoten, het was gezellig en het stuk is helemaal naar onze zin geworden. Het was echt een avondje uit. We zien elkaar veel maar gewoon is even samen weg dat komt er weinig meer van. Toen mijn man nog leefde gingen we best regelmatig is even samen erop uit maar ik ga nu gewoon niet zo makkelijk meer weg. Als de kids thuis zijn ben ik liever ook gewoon thuis, Ga weleens weg natuurlijk maar niet een hele avond. Mijn moeder bood aan om op te passen dus konden we op ons gemak weg. Ja, het was echt super.

Het stuk staat nu hier op de tafel te pronken en het ruikt lekker in huis,




Kortom genieten, Vanmiddag mag ik samen met Arwin negerzoenen omtoveren tot kerstpinguins. Alle spulletjes heb ik in huis en vanmiddag dus lekker "kneden en kliederen".

Arwin maakt vandaag op school ook nog een kerststukje, vind het altijd erg leuk die eigengemaakte kinderstukken. Een aantal jaar geleden, toen ze kleiner waren, organiseerde ik hier een middag en dan kwamen er vriendjes  een kerststukje maken. Allerlei spulletjes op tafel en lekkers natuurlijk. Gezellig was dat. Nu willen ze dat niet meer, ze vinden zichzelf te groot (11 en 13) .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten