zaterdag 2 juni 2012

Heb net koffie gedronken bij m'n ouders. M'n moeder viert vandaag haar verjaardag. Eigenlijk is ze ook morgen jarig maar Arwin mocht kiezen en die koos voor de de dag zelf. Ze zijn namelijk allebei tegelijk jarig. Mijn moeder word 76 en mijn zoon 11 jaar. Mijn zoontje is nu klussen bij zijn oom, hij heeft het op dit moment echt taai, morgen is het ook 2 jaar geleden dat zijn vader overleed. Het is zo dubbel allemaal. Ik doe mijn best om alles zo rustig mogelijk te laten verlopen en ik hoop de deurtjes in m'n hoofd zoveel mogelijk dicht te houden, niet dat het erg is hoor maar hij is jarig en het is uiteindelijk toch nog een kind.......
Even iets anders, m'n pioenrozen zijn eindelijk open. Kijk er al dagen naar uit. Prachtig zijn ze, de struik is nog niet zo groot want ik heb hem nog niet zo lang maar ik geniet er echt van. De jongens geven aan mijn moeder prachtige bolbegonia's, die bloemen en die kleuren, schitterend. Gister de laatste kadootjes geregeleld en mijn huis gesopt. Nieuwe kaarsen op de tafel een hortensia's in het raam. Heerlijk vind ik dat zo'n opgeruimd en fris huis. Op de valreep gisteravond nog een vlindertje gehaakt. Ik hoop er vanmiddag nog een paar te maken. Ga nu eerst nadenken of ik voor morgen alles in huis heb....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten