woensdag 30 mei 2012

Hier weer eens een berichtje. Zo na de pinksterdagen. Ze zijn best zwaar geweest en ik mis m'n lief ontzettend. De jongens en ik hebben geprobeerd het zo relaxed mogelijk te doen. We hadden allemaal erg veel last van terugflitsen. A.s. zondag is het 2 jaar geleden dat hij overleed. Dit op de verjaardag van onze zoon en mijn moeder. Als ik kijk naar vorig jaar zijn we al best wat sterker geworden maar sommige dagen en dingen zijn gewoon nog moeilijk.... Heb de schutting hier achter het huis verder geverfd. Nu moet ik de buitenkant nog doen maar dat kan wachten. Straks tijdens de zomervakantie heb ik daar meer tijd voor. Dan komen de kids van mijn broer en schoonzus niet en heb ik dus meer dagen vrij. De twee oudste van hun gaan naar school maar de jongste is nog maar 2 jaar. Wel heel gezellig en erg leuk om te doen. Het is een erge lieve jongen met ontzettend ondeugende ogen. Kan dan best wat rommelen maar klussen als verven stel ik dan liever uit.Heb nu eenmaal binnen/buiten/boven in huis voor mijn rekening. Het werk is overigens wel het minste. Het gemis en verdriet is vele malen erger. Afgelopen weekend hebben we ook nog lekker buiten vlees gebakken op de plaat, net als zoveel mensen denk ik. Het was dan ook prachtig weer. Verder heb ik een rand om mijn deken gehaakt. Het zijn twee rijen vasten geworden. Volgens het patroon moesten het stokjes worden maar dan kwam ik katoen tekort. Had geen zin om meer katoen te halen dus heb ik het zo opgelost. Nu ga ik er nog een paar bloemen op maken. Heb van alle kleurtjes nog restjes over. Ben op het idee gekomen nadat ik voor een vriendin de hals van een truitje omgehaakt had. Voor haar verjaardag had ik van heel fijn garen een paar bloemetjes gehaakt en nu wilde ze graag van de katoen van het truitje een paar bloemen hebben. Deze lukte zo leuk dat ik er nu zelf een paar ga maken voor op mijn fleurige zomerdeken. De traktatie voor mijn zoon zijn verjaardag staat al gedeeltelijk klaar. Het is erg leuk geworden. Wat lekkers om te snoepen en een leuke attentie voor het EK. Hoop dat het een succes word.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten