woensdag 23 mei 2012

Vandaag niets geverfd, gister de poort nog 2 keer gedaan. En al zeg ik het zelf: "het knapt lekker op". Omdat ik in een hoekhuis woon heb ik nog wel een paar meter schutting te gaan. Niet erg hoor want ik doe het erg graag. Gister was ik lekker aan het verven en toen dacht ik ineens: m'n lief, daarboven, is denk ik best trots op ons. Heb vandaag gigantisch veel strijk weggewerkt en m'n wassen gedraaid. Lekker naar de kapper geweest en verder hevig gerelaxed. Vanmiddag had m'n zoon een teil met water voor m'n voetjes neergezet. Nou het leek wel of ik in een kuuroord zat!!!! Morgen ga ik met hem shoppen voor nieuwe kleren en traktatie voor school. Hij is al gauw jarig. De foto's die hierbij staan heb ik gemaakt op moederdag. Van Lennart heb ik een leuke zomerse ketting gekregen en van Arwin een mooi groot , ZELF GEKLUST, hart. Voor buiten aan de schutting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten