maandag 18 juni 2012

Zoals jullie hierboven zien heb ik m'n lamp, boven de eetkamertafel, opnieuw aangekleed. Heb deze ring afgelopen winter gekocht en het is echt een super ding. Elke keer kan ik hem veranderen en aanpassen. Erg leuk om te doen. Zoals je kan zien hangen m'n nieuwe vogeltjes erin. Samen met een gehaakt slingertje en een paar vogelhuisjes is de lamp weer helemaal anders. Ook m'n hart op de schouw heb ik even gerestyled. Een slinger gehaakt met dank aan Lucy van Attic24.Een paar leuke vlinders in dezelfde tinten gehaakt deze heb ik ook van internet alleen weet ik niet meer waar. Samen met een aantal andere vlinders en harten is dit ook weer gezellig. De zomerdeken hangt over de leuning van m'n schommelstoel en ook aan de takken bij de schouw hangen nieuwe slingertjes en een vlinder. Vandaag kreeg ik een mooie kaart van een hobbyvriendin, helemaal de kleuren. Super!! Al met al best een leuke productie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten