maandag 10 september 2012

Na een mooi en zonnig weekend laat ik hier weer wat creatieve uitspattingen zien,
allereerst heb ik 6 onderzetters gehaakt voor op m'n eettafel. Gezellig in de, voor mij, mooiste kleuren.
Het patroon heb ik van http://karinaandehaak.blogspot.nl het haakt lekker weg en door verschillende
keren van kleur te wisselen krijg je een mooi resultaat.


Vorige week heb ik tijdens de rommelmarkt hier op het dorp een oud buikkastje gekocht. Heb het kastje dezelfde dag nog geschuurd en van een witte verflaag voorzien. Toen het eenmaal binnen stond om uit te harden. Vond ik de kleur niet mooi. Wil de muur erachter licht houden en door de kleur van het kastje kwam deze in het geheel niet uit. Heb hem nu dezelfde kleur grijs als m'n tafel gegeven. Vind het een succes. Er staat nu nog een klein vitrine kastje op een kwast verf te wachten. Het is de bedoeling dat deze boven het buikkastje komt te hangen.

 
Het beeldje wat op de foto te zien is heb ik gekregen voor m'n verjaardag. Het staat symbool voor ons gezin. M'n man, jongens en ik. Brand er regelmatig een kaarsje bij als ik m'n lief erg mis of bij speciale momenten. Een mooi geheel geworden toch?

Tot slot ben ik begonnen met het haken van een kol/sjaal. Had nog twee bollen mooi garen liggen en nadat ik  een afbeelding van deze kol bij blij-dat-ik-brei.blogspot.com
gezien had ben ik gestart. Het is een makkelijk patroon en het toont al leuk, heb het gevoel dat het goed gaat komen.


Kortom genoeg te doen dus en allemaal leuk. Genieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten